תלמיד ישיבת קמניץ נעצר • מרן הגר"ש הורה לצאת ולמחות

    דוד קורצוייל 10 Comment on תלמיד ישיבת קמניץ נעצר • מרן הגר"ש הורה לצאת ולמחות

    מרן הגר״ש אוירבך שוחח ביום שישי עם הבחור בטלפון הכלא הצבאי בו שוהה הבחור ועודדו וחיזקו, הגר״ש אף בירכו בשלל ברכות ואיחולים על עמידתו האיתנה נגד גזירת הגיוס • "זאלסט זיך נישט פארלירן דארט ח"ו"

    16:06
    20.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on "כן יאבדו כל אויבך ה": מנחם טוקר במשדר חגיגי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תלמיד ישיבת קמניץ הבחור אברהם שטרן נעצר ביום רביעי האחרון לאחר שלא התייצב ללשכת הגיוס כהוראת מרן הגר״ש אוירבך, ביום שישי הובא הבחור לפני שופט שגזר עליו עשרה ימים בכלא הצבאי בצריפין (כלא 4).

    תלמיד הישיבה הגיע לתחנת המשטרה לפי בקשת הוריו לצורך הגשת תלונה נגד אדם שהציק למשפחתו, אך כשהתבקש להציג את פרטיו נעצר באופן מיידי לאחר שהופיע בפני השוטרים כי הבחור עריק לאחר שלא התייצב ללשכת הגיוס.

    מרן הגר״ש אוירבך שוחח ביום שישי עם הבחור בטלפון הכלא הצבאי בו שוהה הבחור ועודדו וחיזקו, הגר״ש אף בירכו בשלל ברכות ואיחולים על עמידתו האיתנה נגד גזירת הגיוס.

    תמליל שיחת הטלפון המלא: "זאלסט זיך נישט פארלירן דארט ח"ו". רה"י שליט"א אמר לבחור הנרגש: "שהקב"ה יעזור ושתהיה סיעתא דשמיא, שתתחזק ושתשתחרר מהר בעזרת ד' ושתזכה לעסוק בתורה עם סיעתא דשמיא. ברכה והצלחה מרובה מאוד עד בלי די בכל המובנים, בכל מכל כל. תזכה לסיעתא דשמיא גדולה ותתחזק להמשיך בדרך הקודש".

    ראש הישיבה הורה לצאת ולמחות על מעצר הבחור העריק ברחבי הארץ, והמונים צפויים לצאת היום לרחובות הערים ולהפגין על מעצר בן הישיבה.



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 10

      שהמשטרה תעצור את כל מי שהוא עריק ואולי כך נדע כמה יש להם?

    2. 9

      היחידים שסובלים מההפגנות הם תושבי ירושלים שרבים מהן חרדים שבסוף יום רוצים להגיע הביתה ולנוח ואז נתקעים בהפגנות האלה

      1. לפחות שישתתפו בדרך זו במחאות נגד גזירות השמד.

    3. 8

      זה לא אומר שבגלל שאתם הושפעתם מהקרירות של הדור אתם מזלזלים במי שנשאר לו קצת חמימות של יר"ש (אגב לא מסתכלים על הכמות אלא על האיכות)

    4. 7

      משוגעים!!!!!!!!!!!!!
      מה עם גזל זמן????
      משעמם לכם? תלכו ללמוד, לשם שמים………..
      הכל מותר, הא?
      ביטול תורה, גזל, חילול ד', השחתה, הרס, חורבן וכל העולה על רוחכם.

      1. עברתי ליד ההפגנה הפריצות שם חוגגת זה הזוי

    5. 6

      חשוב לדעת ולזכור שאם הבחור הנל באמת עמל בתורה טוב לחזקו ולעודדו.אך אם להיפך לחזק את ידי הצבא אוליי הוריו ומוריו ירוו ממנו נחת כחייל שומר תומצ.

    6. 5

      זה חוצפה לעקב אנשים זקנים נשים וילדים שעות באוטובוסים ובפקקים נוראים. וגם אנשים צעירים שמפסידים דברים חשובים זה חוצפה לעקב אותם.
      תפגינו מצידי ליד הכנסת או כל מקום אחר שלא מזיק לאזרחים חפים מפשע.
      וחצופים אלה יצא שכרם בהפסדם.

    7. 4

      מטה גזירת הגיוס: יאללה הפגנה יאללה. איזה כיף. היום יוצאים להפגנה. כל פעם שיש קצת שקט אנחנו דואגים שאיזה בחור שחשוב לו נורא התורה ולימוד התורה של בחורי הישיבות והאברכים. יעשה איזה טריק כדי שכולנו נסגור את הגמרא ונרוץ להפגין.

    8. 3

      תעשו משהו זה מה שהרב שלהם אומר להם לעשות בניגוד לספרדים והאשכנזים ( ג', בני ברק) שהולכים לחתום פטור כמו שרבותינו מורים, הם לא